Far-East Here !!!

Friday 3 January 2014

Rinduuu


 Setiap yang bertemu pasti akan berakhir dengan perpisahan.
Disaat itu, tabahkan lah hati wahai sahabat-sahabat ku, aku sudah tiada untuk menghentikan air matamu. 

Aku telah tiada untuk menghiburkan hatimu yang kecewa akibat kegagalan hidupmu.
Di waktu itu, aku mungkin tiada ...

Perasaan yang aku rasakan kini ada lah satu nikmat.
ALLAH yang menitipkan perasaan terindah ini, meskipun ia perit untuk disimpan.
namun biarla ia menjadi rahsia abadi.
aku tak sanggup mengatur kata-kata rindu pada mereka ...
Mereka yang terdiri daripada keluarga dan rakan-rakan.

Perkataan yang sukar untuk aku lafazkan ialah....
i miss you.






we now very far apart, but i never forget your name when i prayed.
majulah mengejar cinta dan cita-cita

salam sayang, Ismi Hamba ALLAH.

No comments:

Post a Comment