Far-East Here !!!

Monday 11 November 2013

I n t R o

assalamualaikum pembuka bicara...
Hai semua, kabarey ? waras ? nama diberi Mohamad Faiz bin Mahadi tapi di laman sesawang ni, biarlah aku dikenali sebagai ISMI ABDULLAH  kerana , perkataan yang aku ambil dari bahasa arab itu membawa maksud "nama saya ialah Hamba ALLAH". so bila ada orang tanya sapa nama aku, aku jawab lah Ismi Abdullah. maksudnya tidak perlu lah aku ulang sebab aku da mention tadi.. hehe. tujuan utama blog ni dibuat sebab aku nak share  tentang masalah yang dihadapi remaja atau manusia akhir zaman . macam mana kita nak menentang hawa nafsu kita .  Aku sebenarnya risau dengan diri aku, takutlah pulak kalau aku, tak lepas ke syurga ALLAH. so, harap, dengan adanya blog ini, aku dapat menjadi lebih baik daripada sebelumnya. aku harap, dengan adanya blog ini, aku dapat menyelesaikan masalah aku dan lastly, aku harap dapat share segala ilmu yang aku tahu kepada korang agar kita bersama mendapat manfaatnyaa. insyaALLAH..

No comments:

Post a Comment