Far-East Here !!!

Friday 22 November 2013

Perpisahan is a part of kehidupan.

Sudah menjadi lumrah bahawa setiap pertemuan dalam kehidupan kita, pasti akan disertai dengan perpisah. Tiada apa yang kekal  di dunia yang fana ini misalnya harta kekayaan, kejayaan , pangkat termasuklah persahabatan serta percintaan. Tiada cinta yang kekal melainkan cinta ALLAH kepada hambanya.

                 N  A  M  U  N . . .
Perpisahan itu amat menyakitkan, kita mungkin berpisah dengan orang tua kita, kita mungkin berpisah dengan adik-beradik kita, kita mungkin berpisah dengan sahabat kita, dan kita mungkin berpisah dengan kekasih hati kita. Itulah saat yang paling perit dalam hidup aku, dimana orang yang aku anggap macam family sendiri, orang yang selalu aku belajar bersama-sama dan orang yang aku berkongsi masalah dengan nya, Semuanya jauh dimata. N A M U N ku harus akui, kami perlu berpisah demi mengejar cita-cita.

Kepada semua sahabat ku, aku berharap kalian mengenang aku dalam doa kalian kerana apa-apa boleh terjadi meskipun dalam sekejap waktu. waktu terus berjalan namun kenangan kita masih segar dalam memori aku. semoga ALLAH memberkati perjuangan kita semua. A M I I N N..

No comments:

Post a Comment