Far-East Here !!!

Monday 3 November 2014

AIR TERJUN

Assalamualaikum n hai.

2.11.2014- Kota tinggi. Allhamdulillah , dengan izin bonda dan ayahanda,  dapat lah saya berpeluang ke kota tinggi untuk bermandi-manda dengan kawan-kawan seperjuangan.  Pada mulanya, mereka keberatan untuk melepaskan saya pergi, tapi saya cakap "nak cari pengalaman". mereka izinkan juga akhirnya. dapat la aku merasa sebuah perjalanan singkat di atas muka bumi Allah ini. so, here i give some photos of me and my friends. hope you guys njoy. but sorry, no panorama.. btw, entry, Rm 7.50 untuk orang dewasa + kereta kene bayar RM 3.


shelamatt datang ke kota tinggi. terima kasih KANCIL ku.



masa mula sampai. ni bahagian bawah. 


bahagian paling atas air terjun. pergh penat mendaki.


last saya kasik. jangan mintak lagi okay?

okay, itu saja, Assalamualaikum. kita jumpa lagi inshaAllah. Memang indah. subhannallah.
"semakin jauh perjalanan, luas pemandangan , bertambah ilmu pengetahuan. kucuba menghabiskan sisa-sisa kehidupan dengan cara yang tenang. " 


No comments:

Post a Comment