Far-East Here !!!

Sunday 9 November 2014

Apa khabar ?

Assalamualaikum dan hai.

Alhamdulillah, hari Khamis bersamaan, 6 November 2014, tepat pada pukul 4.30 , saya dan rakan seperjuangan telah selesai  menjawab soalan final examination yang terakhir iaitu subjek Electronic Circuit. So, ingin ku bertanya kepada sekalian ummat yang sudi meneliti susun atur ayat yang terdapat di Blog ku yang tak seberapa ini.


      Saya tanya Apa Khabar ?
      adakah kalian dalam keadaan sihat walafiat?

      Saya tanya Apa Khabar ?
      adakah kalian sedang bermuram durja?

      Saya tanya Apa Khabar?
      tidakkah kalian merinduiku?

      Saya tanya Apa Khabar?
      apa cerita dengan iman kalian?

      Saya tanya Apa Khabar?
      dimana kalian berada?

      Saya tanya Apa Khabar?
      mungkinkah kita berjumpa lagi?


-Kerna ku tak pasti akan berada disisimu selamanya.


"kita berpisah hanya sementara sahabatku, demi mengejar cita-cita.
  kita terpisah hanya berjauhan jasad , tapi hati kita berada dekat senantiasa.
  kita berpisah walau tiada rela , kerna pertemuan dan perpisahan telah ditentukan-Nya" .


Mohamad Faiz bin Mahadi




No comments:

Post a Comment